Bardzo efekciarski COD. Dużo się dzieje, nie ma mowy o nudzie, znakomite efekty cząsteczkowe, zróżnicowane i zapadające w pamięć lokacje. No gra się bardzo przyjemnie.
9/10
Tzn. Array w BO 2 i BO, a z reszty CoDów w jakie grałem to Skidrow, Backlot, Terminal, Ambush, Overgrown
Tak oczywiscie mowie o BO1, gdyz wlasnie tam mamy mape Moon (DLC Rezzurrection). Co do Array to znajduje sie ona u mnie w scislej czolowce :) Terminal z MW3 rowniez jest jedna z moich ulubionych. No i niesmiertelne Nuketown - gram na nim od BO1 na BO3 konczac.
Aż tak dobrze nie jest. Oceniłbym na solidne 7,5/10 Są znacznie lepsze części, ale też te nowsze są gorsze od 2012-2018.
Z najlepszych części cyklu widziałbym to tak:
Call of Duty 2003 - 9 (II WŚ)
Call of Duty 2 2005 - 9,5 (II WŚ)
Call of Duty - World at War 2008 - 8 (II WŚ)
Call of Duty - WWII 2017 - 7 (II WŚ)
Call of Duty - Modern Warfare 2007 - 10
Call of Duty - Modern Warfare 2 - 9
Call of Duty - Modern Warfare 3 - 7,5
Call of Duty - Black ops 2010 - 7,5
Reszta części COD od 2012-2018 jest nie warta wspominania, bo są znacznie słabiej cenione i oceniane.
Ale dobrze się zapowiada nowy Modern Warfare 2019
Z innych podobnych serii:
Medal of Honor - Allied Assault 2002 - 9 (II WŚ)
Medal of Honor - Pacific Assault 2004 - 8 (II WŚ)
Medal of Honor - Airborne 2007 - 7 (II WŚ)
Battlefield - Bad Company 2 2010 - 8,5
Battlefield 3 2011 - 8
Battlefield 4 2011 - 7,5
Battlefield 1 2016 - 8 ( I WŚ)
Battlefield V 2018 - 6 (II WŚ)